Jeigu taisyklėse parašyta, jog pardavimo metu už baną neatsakoma, o Jums tai netinka, tai nematau problemos parduoti kitam supirkėjui, kuris, galbūt, už tą baną atsakys ir kompensuos žalą. O dabar gaunasi taip, kad žmogus jums aiškiai pasako, kas gali nutikti, Jūs su tuom sutinkate, bet tam nutikus reiškiate priekaištus. Scam temos heseK atžvilgiu jau ir mane erzina, bet kas kartą jis arba kompensuoja žalą, arba padaro kitus mano paprašytus reikalavimus, kad ateityje pardavimai vyktų sklandžiau. Šiuo atveju kaltės neįžvelgiu, kadangi banai dažnas atvejis parduodant accountus užsieniui, apie tai pardavėjas supažindintas, riziką žinojo.
Temą rakinu. Ateičiai, jei taisyklės netenkina, susiraskite kitą supirkėja, o ne parduokite vistiek ir po to priekaištus reiškite.